FAQ
Hvor køber jeg billet til Mungo Park?
Mungo Park samarbejder med den eksterne billetportal Billetten.dk. Det er her, du køber billetter til Mungo Park. Klik her for at gå videre til billetkøb. Eller giv dem et ring på tlf. 70202096.
Hvordan bliver mine billetter sendt?
Når du køber billetter, kan du selv vælge, om du vil have dem tilsendt pr. post eller selv printe ud.
Har du valgt at printe din egen billet?
Billetterne mailes til dig som en vedhæftet fil i PDF-format.
Har du valgt at få dine billetter tilsendt med posten?
Billetten.dk anvender Post Nord ved forsendelser. Der pålægges et forsendelsesgebyr på 35,00 DKK pr. ekspedition. Billetter købt på internettet sendes, så de er fremme senest tre hverdage efter bestilling. Hvis ikke du har modtaget dine billetter senest tre hverdage efter bestilling, bedes du kontakte Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96 eller mail info@billetten.dk. Billetten.dk’s åbningstider er hverdage kl. 9.00-16.30.
Kan jeg vise min(e) billet(ter) på telefon eller tablet?
Ja, at vise billetten på en telefon eller en tablet ved indgang til teatret, er lige så godt som en printet billet.
Kan jeg få rabat på Mungo Park årskort med en købt billet?
Ja, op til 14 dage efter, du har set forestillingen, kan du få din billetpris fratrukket prisen på dit Mungo Park årskort. Du tilmelder dig via vores hjemmeside, hvor du guides til at opgive ordrenummer og pris på billetten. Tilmeld dig årskortet her.
Kan jeg bytte min billet?
Ja, du kan ombytte til samme forestilling en anden dato eller til en helt anden Mungo Park-forestilling. Du bedes kontakte Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96 eller mail info@billetten.dk. Billetten.dk’s åbningstider er hverdage kl. 9.00-16.30.
Kan jeg afbestille min billet?
Nej, Billetten.dk er ikke omfattet af fortrydelsesret.
FOR ÅRSKORTHOLDERE
Hvordan bestiller jeg billet?
Du bestiller dine årskortbilletter ganske som, når du køber en almindelig teaterbillet via den eksterne billetudbyder Billetten.dk. Dit årskortnummer virker her som en kampagnekode, du skal indtaste i det felt, hvor der står ’Indløs årskortnummer’. Hermed opstår muligheden for at benytte billetkategorien ’årskort 0,0 kr.’ Bestiller du til flere end dig selv, skal du også indtaste disse årskortnumre og trykke ’Indløs årskortnummer’ efter hver enkelt. For hvert årskortnummer indtastet, udløses altså mulighed for køb af én årskortbillet.
Klik her for en uddybende guide til bestilling af årskortbilletter.
Jeg har ikke en printer. Hvad gør jeg?
Når du bestiller dine billetter, kan du selv vælge, om du vil have dem tilsendt eller selv printe ud. Uanset hvad får du en kopi sendt til din mailadresse, som du har opgivet. Det er også helt fint at vise billetten på en telefon eller en tablet ved indgang til teatret.
Hvad koster en billet?
Årskortbilletter er gratis, når du først har købt et årskort. Dette gælder samtlige teaterforestillinger, men ikke til koncerter eller andre arrangementer.
Kan jeg bytte/afbestille min billet?
Ja, du kan til enhver tid ombytte eller afbestille din billet, hvis du bliver forhindret i at komme. Dette skal dog ske senest dagen før til billet@mungopark.dk eller på tlf. 4813 1300. Ved overskridelse af tidsfristen eller ved udeblivelse har Mungo Park ret til at pålægge 100 kr. i administrationsgebyr.
Kan jeg bestille billetter til andre?
Ja. Når du bestiller din egen billet gennem Billetten.dk, kan du samtidig bestille til andre; både til andre årskortholdere og til ikke-årskortholdere. Det vigtigste er, at hvis du bestiller til andre årskortholdere, skal du huske også at have deres årskortnumre klar. Du kan nemlig bestille én billet per indtastet årskortnummer.
Skal du bestille til ikke-årskortholdere, gør du dette, når du kommer til valg af sæder. Her markerer du det antal sæder, som svarer til, hvor mange I er i alt. Når du så klikker videre ’til kurv’, vælger du blot de rigtige billetkategorier i drop down-menuen. For dig vil det altså være ‘årskort (0,0 kr)’. For din(e) betalende ledsager(e) en af de øvrige kategorier. Årskortet er personligt, så har du bestilt billetter på vegne af andre årskortholdere, skal også deres årskort og billed-ID fremvises ved indgang til teatersalen. Vær opmærksom på, at hvis nogle af de billetter, som du har bestilt, ikke bliver afhentet, er det dig, der hæfter for dem.
Hvordan opsiger jeg mit årskort?
Du kan til enhver tid afmelde dit årskortmedlemskab hos Mungo Park. Er du tilmeldt Nets Betalingsservice, skal du blot afvise den kommende opkrævning. Får du tilsendt et indbetalingskort, og ønsker du ikke at fortsætte som årskortholder, lader du blot være med at betale det.
Jeg glemte at afmelde. Kan jeg få pengene tilbage?
Ja. Fra pengene er trukket, har du indtil den 7. i måneden til at afvise betalingen. Gør du det, bliver pengene automatisk tilbageført til din konto.
Jeg har modtaget et indbetalingskort. Hvad gør jeg?
Hvis du netop har tilmeldt dig på hjemmesiden, er alt du skal gøre at betale det fremsendte indbetalingskort – og så snart det er gjort, er du medlem af Mungo Park Årskort. Er du allerede medlem, modtager du et indbetalingskort efter 12 måneder, som skal betales, hvis du ønsker at fortsætte som årskortholder. Hvis du ikke ønsker at fortsætte dit medlemskab, skal du blot undlade at betale, så bliver dit medlemskab automatisk deaktiveret.
Får jeg et nyt kort hvert år?
Nej. Du beholder dit kort.
Jeg har mistet på mit årskort. Hvad gør jeg?
Mister du dit årskort, kan du købe et nyt for 50 kr. Send en mail til aarskort@mungopark.dk.