FAQ
Du skal altid starte med at logge ind på dit personlige billet-login på www.mungopark.dk, hvorefter dit årskort automatisk vil være registreret. Billetlogin finder du nederst i menuen til venstre på hjemmesiden. Når du er logget ind, vil du nemt kunne bestille billetter til dine ønskede forestillinger.
Når du har valgt det ønskede antal billetter, skal du nu ind på hver billet og vælge at prisen skal være fx “Årskort voksen”. Så går billetten nemlig ind til 0 kr. Kan du ikke vælge denne pristype, skal du altså først logge ind via billet-login i menuen.
Du kan også indtaste årskortkoden, når du har valgt dine pladser, valgt en vilkårlig pristype, og lagt billetterne i kurven. Herefter skal du trykke på knappen “indtast årskortkode” i din indkøbskurv, indtaste koden og derpå trykke vis/ret priser under de valgte billetter. Nu kan du rette pristyperne på billetterne til årskortbilletter via dropdown-menuen.
Når årskortet er aktiveret og den rigtige pristype er valgt, tilføjer du billetterne til kurven og færdiggøre bestillingen. Du vil nu modtage dine billetter i din mailindbakke.
Løber du ind i problemer, kan du altid skrive til billet@mungopark.dk med din bestilling. Så hjælper vores personale med at finde pladser.
Jeg har ikke en printer. Hvad gør jeg? Når du bestiller dine billetter, får du dem automatisk tilsendt til din mail. Det er også helt fint at vise billetten på en telefon eller en tablet ved indgang til teatret. Hvad koster en billet? Årskortbilletter er gratis, når du først har købt et årskort. Dette gælder samtlige teaterforestillinger, men ikke til koncerter eller andre arrangementer. Kan jeg bytte/afbestille min billet? Ja, du kan til enhver tid ombytte eller afbestille din billet, hvis du bliver forhindret i at komme. Dette skal dog ske senest dagen før til billet@mungopark.dk eller på tlf. 48131300. Kan jeg bestille billetter til andre? Ja. Når du bestiller din egen billet, kan du samtidig bestille til andre; både til andre årskortholdere og til ikke-årskortholdere. Det vigtigste er, at hvis du bestiller til andre årskortholdere, skal du huske også at have deres årskortnumre klar. Du kan nemlig bestille én billet per indtastet årskortnummer. Skal du bestille til ikke-årskortholdere, gør du dette, når du kommer til valg af sæder. Her markerer du det antal sæder, som svarer til, hvor mange I er i alt. Når du så klikker videre ’til kurv’, vælger du blot de rigtige billetkategorier i dropdown-menuen. For dig vil det altså være ‘Årskort billet’ (0 kr). For din(e) betalende ledsager(e) en af de øvrige kategorier. Årskortet er personligt, så har du bestilt billetter på vegne af andre årskortholdere, skal også deres årskort og billed-ID fremvises ved indgang til teatersalen. Hvordan opsiger jeg mit årskort? Du kan til enhver tid afmelde dit årskortmedlemskab hos Mungo Park. Skriv til os på billet@mungopark, så afmelder vi automatisk fornyelse for dig. Jeg glemte at afmelde. Kan jeg få pengene tilbage? Ja, du har 14 dages fortrydelsesret fra købsdato. Jeg har mistet på mit årskort. Hvad gør jeg? Send en mail til billet@mungopark.dk, så gensender vi årskortet til dig.